Home

- توضیحات
- نوشته شده توسط: admin
- دسته: اصلی
- بازدید: 36
ماتریس محتوا دارای چه ساختاری است و به چند قسمت تقسیم می شود؟، ماتریس محتوا در واقع یک نقشه راه است که نشان میدهد مشتری شما در هریک مراحل سفر مشتری، به چه نوع محتوایی نیاز دارد. ماتریس بازاریابی محتوایی در واقع به تیم شما کمک میکند تا تمرکز خود را روی تولید و انتشار محتواهایی بگذارد که بر سفر مشتری تاثیرگذارند. به عبارت دیگر، ماتریس محتوا به شما نشان میدهد که چگونه باید انواع محتواهای خود را گسترش بدهید.
مطالعه بیشتر: ماتریس محتوا دارای چه ساختاری است و به چند قسمت تقسیم می شود؟
- توضیحات
- نوشته شده توسط: admin
- دسته: اصلی
- بازدید: 81
ترفندهای IGTV اینستاگرام و دسترسی به آمار آن، اشتراک گذاشتن و دیدن فیلمها در یک پلتفرم بصری مانند اینستاگرام فوقالعاده موفق هستند. این یک بستر عالی برای محتوای دقیقتر و بهتر است اما از آنجا که میتواند بسیار طولانی مدت باشد، ممکن است برنامهریزی بیشتری برای عکاسی و نحوهی ویرایش لازم باشد که انجام دهید. اگر محتوای ویدیوی شما سرگرمکننده، مفید و جذاب باشد، احتمال زیادی وجود دارد که طرفداران وفاداری برای شما ایجاد کند و موجب موفقیت در اینستاگرام شود. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از ترفندهای IGTV اینستاگرام آشنا کنیم.
- توضیحات
- نوشته شده توسط: admin
- دسته: اصلی
- بازدید: 83
آموزش نحوه نصب و انتشار ویدیو در IGTV اینستاگرام، IGTV اینستاگرام هم به عنوان یک برنامهی مستقل و هم به عنوان افزودهای در بهروزرسانیهای اخیر اینستاگرام به آن اضافه شد. هرکس که یک حساب اینستاگرام داشته باشد میتواند کانال IGTV خود را ایجاد کند. کانال جایی است که تمام فیلمهای IGTV اینستاگرام شما (جدا از قسمت بیوگرافی، عکسها و استوریها) به نمایش در میآید. اگر مشتاق و خواستار به اشتراک گذاشتن ویدیو طولانی با زمانی بیشتر از ۳۰ یا ۶۰ ثانیه هستید، ویدیو IGTV ، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از دو راه زیر میتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.
مطالعه بیشتر: آموزش نحوه نصب و انتشار ویدیو در IGTV اینستاگرام
- توضیحات
- نوشته شده توسط: admin
- دسته: اصلی
- بازدید: 81
IGTV اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟، در ژوئن سال ۲۰۱۸ بود که اینستاگرام سرانجام با افزودن قابلیتIGTV خود؛ کانون توجه را از پلتفرمهای رقیب گرفت و راهی جدید برای کسب موفقیت بیشتر پیدا کرد. IGTV اینستاگرام پیشرفت بزرگی در دنیای بازاریابی بود. در حالی که پستها و داستانهای اینستاگرام، به کاربران اجازهی انتشار فیلمهای ۶۰ یا ۱۵ ثانیه را میدهند؛ ویدیو IGTV توانایی انتشار محتوای ویدیویی عمودی یا افقی، با فرم طولانی مدت را فراهم کرد. اگر شما هم دوستدار استفاده از این قابلیت جدید هستید، برای یادگیری و یافتن نکات ظریف آن تا پایان همراه ما بمانید.
مطالعه بیشتر: IGTV اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟