۷ نکته طلایی استفاده از هشتگ در اینستاگرام، در این پست ما به شما 7 نکته طلایی در زمینه استفاده از هشتگ در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد. برای انتخاب هشتگ مناسب، شما باید مخاطب خود را بشناسید، هشتگ های رقبا را بررسی کنید و ... . با ماهمراه باشید تا بیشتر با این نکات طلایی آشنا شوید.

۱- مخاطبان خود را بشناسید

استفاده از هشتگ‌های تصادفی نه‌تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه باعث می‌شود در جذب مخاطب و مشتری به مشکل بخورید. مخاطبان خود را بشناسید و بدانید که چه هشتگ‌هایی را دنبال می‌کنند و از همان هشتگ‌ها استفاده کنید.

۲- هشتگ‌های رقبا را بررسی کنید

برای این که بدانید باید چه هشتگ‌هایی به کار ببرید، هشتگ‌های رقیبان را هم ببینید. کپشن پست‌های رقیبان ایده‌های خوبی برای استفاده از هشتگ اینستاگرام به شما می‌دهند. به‌خصوص حواستان به رقیب‌های قدرتمندتر باشد و ببینید از چه ایده‌هایی برای بالا بردن تعامل استفاده می‌کنند.

۳- از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

یک بار دیگر باید تاکید کنیم که استفاده از هشتگ ‌های پربازدید اما بی‌ربط کمکی به شما نمی‌کند. به عنوان مثال اگر کسب‌وکاری مرتبط با رستوران دارید نباید از هشتگ‌های مربوط به بازاریابی استفاده کنید.

۴- از هشتگ‌های طولانی‌تر و خاص استفاده کنید

هرچه هشتگ شما خاص‌تر باشد بیشتر احتمال دارد که مخاطبان بیشتری شما را پیدا کنند. به عنوان مثال #طراحی بسیار کلی است و تمام کسانی که به دنبال طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون، طراحی گرافیکی، طراحی سیاه قلم و … هستند را به صفحه اینستاگرام شما می‌کشاند. این افراد خیلی زود از صفحه شما بیرون می‌روند؛ اما اگر #طراحی_اینفوگرافیک را استفاده کنید، تنها کسانی که به دنبال اینفوگرافیک هستند شما را پیدا خواهند کرد و به جمع مخاطبان خواهند پیوست.

البته باید در نظر داشته باشید که خاص و طولانی بودن هشتگ نباید جوری باشد که هیچ مخاطبی هم شما را پیدا نکند!

۵- هشتگ مخصوص برند و کمپین را بسازید

این کار به برندینگ شما بسیار کمک می‌کند. هشتگی شامل اسم برندتان بسازید و زیر تمام پست‌هایتان از آن استفاده کنید. از مخاطبان بخواهید که اگر محتوایی مرتبط با شما و کمپینتان منتشر می‌کنند از آن هشتگ ها استفاده کنند. به این ترتیب شما یک ردپای دیجیتالی قوی از خود در اینستاگرام به جا خواهید گذاشت که بسیاری از افراد را به خود جذب خواهد کرد.

۶- در استفاده از هشتگ اینستاگرام منظم باشید

برای تمام پست‌ها از هشتگ استفاده کنید و آن را از یاد نبرید! یادتان باشد که هشتگ ها می‌توانند تعداد زیادی از مخاطبان را به صفحه شما بکشانند. همچنین، هشتگ مخصوص برندتان را در بخش بایوی صفحه بنویسید.

۷- بعضی هشتگ‌ها را در کامنت به کار ببرید

شما در هر پست می‌توانید ۳۰ هشتگ به کار ببرید ولی حواستان باشد که لازم نیست از تمام ظرفیت هشتگ اینستاگرام استفاده کنید و کپشن را شلوغ کنید. می‌توانید بعضی هشتگ‌ها را در کامنت پست ذکر کنید. تاثیر این کار به اندازه نوشتن هشتگ در کپشن است.

لیست هشتگ های پربازدید اینستاگرام ۲۰۲۰ مقاله ای است که در آن به پربازدیدترین هشتگ های سال 2020 اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.