ترفندهای IGTV اینستاگرام و دسترسی به آمار آن، اشتراک گذاشتن و دیدن فیلم‌ها در یک پلت‌فرم بصری مانند اینستاگرام فوق‌العاده موفق هستند. این یک بستر عالی برای محتوای دقیق‌تر و بهتر است اما از آن‌جا که می‌تواند بسیار طولانی مدت باشد، ممکن است برنامه‌ریزی بیشتری برای عکاسی و نحوه‌ی ویرایش لازم باشد که انجام دهید. اگر محتوای ویدیوی شما سرگرم‌کننده، مفید و جذاب باشد، احتمال زیادی وجود دارد که طرفداران وفاداری برای شما ایجاد کند و موجب موفقیت در اینستاگرام شود. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از ترفندهای IGTV اینستاگرام آشنا کنیم.

ترفندهای IGTV

اینستاگرام در به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های خود واقعا در حال رشد است و بازدیدهای آن از زمان اضافه‌ کردن IGTV  اینستاگرام افزایش یافته است. دو مورد از اصلی‌ترین ترفند‌هایی که اینستاگرام به دنبال توسعه و افزودن آن‌ها بوده است، قابلیت برنامه‌ریزی و پیش نمایش فیلم است.

Preview

 در هنگام ارسال و تایید ویدیوIGTV  می‌توانید یک پیش‌نمایش برای نمایش ویدیوی طولانی خود انتخاب کنید. این پیش‌نمایش شامل یک دقیقه از ویدیوی شماست که با روشن کردن دکمه ارسال پیش نمایش (Post a Preview)، انجام می‌شود. تمام کاری که شما برای پیش‌نمایش ویدیو انجام خواهید داد این است که دکمه لغرنده را به سمت سبز حرکت دهید. وقتی پیش‌نمایش ویدیو IGTV خود را ارسال می‌کنید، عنوان و توضیحات در زیرنویس فیلم کپی می‌شود. همچنین می‌توانید روی ویرایش جلد نمایه ضربه بزنید تا نحوه نمایش عکس روی جلد IGTV  شما، در شبکه نمایه تنظیم شود.

Scheduled igtv

می‌توانید فیلم‌های IGTV خود را برای ارسال خودکار تنظیم کنید. با مشخص کردن زمان مقرر، ویدیو‌ی شما طبق برنامه‌ریزی، در صفحه به نمایش درمی‌آید.

دسترسی به آمار IGTV یا IGTV Analytics

تا به این‌جای کار آمدید اما هنوز کار شما تمام نشده است. در این مرحله می‌توانید نظرات مربوط به پست خود را کنترل کرده و به آن‌ها پاسخ دهید و تجزبه و تحلیل آماریIGTV  خود را ردیابی کنید. بر روی دکمه (…) در کنار لایک، نظرات، و اشتراک‌گذاری ویدیو IGTV  وجود دارد،کلیک کنید. از این‌جا می‌توانید روی مشاهده اطلاعات آماری کلیک کرده یا پیوند به ویدیوی خود را کپی کنید. وقتی روی مشاهده اطلاعات آماری کلیک کنید، می‌توانید بازدید‌ها، پسندیدن‌ها و نظرات مربوط به پست خود را مشاهده کنید.
میزان ماندگاری مخاطبان، و نمودار افت فیلم هم از دیگر آماری است که در این قسمت به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر در این قسمت می‌توانید بفهمید چه تعداد افراد ویدیوی شما را تا انتها تماشا کرده‌اند و حتی به شما نشان می‌دهد مردم در چه نقطه‌ای از ویدیو، علاقه‌ای به تماشای ادامه‌ی آن نداشته‌اند و از ویدیوی شما خارج شده‌اند.